A minőségi vizsgálatok alapján a mobilszolgáltatók szolgáltatásai a legjobbak, ugyanis őket éri a legkevesebb panasz, itt a legnagyobb rendelkezésre állás, és a leggyorsabb a panaszok kivizsgálása - mondta a Nemzeti Hírközlési Hatóság szóvivője.
Márton György közölte, hogy a legtöbb panasz a kábeltévé- és internetszolgáltatókat éri.
A problémák leggyakrabban a minőséggel és számlázási rendszerrel vannak - fejtette ki a hatóság szóvivője.
A mobilszolgáltatóknál gyakori, hogy egy területen nem működik a rendszer, de ezeket a hibákat gyorsan, néhány órán belül elhárítják - emelte ki Márton György.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság vizsgálata szerint a különböző szolgáltatások rendelkezésre állását tekintve 99,61 százalékkal a mobil vezet, a második 99,09 százalékkal a vezetékes telefon, majd 97,82 százalékkal a kábeltévé és 97,55 százalékkal az internet következik - mondta.
Hanganyag: Koncz Anita