Új bank, nagyratörő tervek

Infostart
2006. október 30. 13:41
Az Allianz Bank elsősorban attól más, hogy egy biztosító csoporton belül, egy biztosító tevékenységébe illesztve jött létre, és így olyan szolgáltatásokat ajánl, amely szorosabban kötődik a biztosításokhoz, mint a hagyományos banki szolgáltatások - mondta az InfoRádiónak a pénzintézet vezérigazgatója.

A bank az Allianz biztosító közel kétmillió ügyfelének kínál majd banki szolgáltatásokat, például életbiztosítással kombinált jelzáloghitelt, olyan hiteltermékeket, amelyek fedezete egy életbiztosítás visszavásárlási értéke lesz, illetve olyan betéti termékeket, amelyek esetében a betétes halála esetén a betéti összeg 150 százalékát fizetik vissza az örökösöknek - tette hozzá Farkas Ádám.

A vezérigazgató szerint piacszerzésüket nagyban segíti majd, hogy a biztosító kiterjedt értékesítési hálózatát fogják használni. Vonzóvá teheti a bankot az is, hogy munkatársaik házhoz mennek, illetve a biztosítási és banki szolgáltatások kombinált igénybevételekor jelentős kedvezményt kaphatnak mindkét területen az ügyfelek - vélekedett Farkas Ádám.

A vezérigazgató hozzátette: a biztosító meglévő fiókhálózatát úgy próbálják átalakítani, hogy banki szolgáltatásokat is nyújtsanak az irodák, de a későbbiekben lehet, hogy külön fiókokat is nyit a bank.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást