Számos Spotify-felhasználó találkozott az elmúlt hetekben azzal a kellemetlen jelenséggel, hogy előfizetésük ellenére is reklámokat adott be nekik a platform, ezt a vállalat X-bejegyzésében is elismerte, és elvileg már el is hárította a problémát.
A Spotify a posztban a közösségi oldalán az elmúlt hetekben halmozódó beszámolókra hivatkozott, azonban más is van a háttérben, a mostani helyzet gyökere más, mint amikről korábban beszámoltak a felhasználók - írja a TechCrunch cikke nyomán a hvg.hu.
A szaklap rákérdezett a dologra a cégnél. Mint írják, a felhasználói panaszok arról szóltak, hogy hiába fizettek elő a reklámmentes csomagra, rendszeresen találkoztak hirdetésekkel, és nem is csak egyszer-egyszer: a beszámolók szerint hosszasan fennállt a jelenség, amit nem is oldottak meg az olyan praktikák, mint mondjuk a ki- és bejelentkezés. A hiba mobilos, asztali és webes felületen egyaránt jelentkezett.
Mostanra úgy tűnik, hogy a Spotify-nak sikerült orvosolnia a problémát, és csütörtökön közölte, hogy mindent javított, ami ezzel volt kapcsolatos. Így elméletileg már egyetlen prémium előfizetőnél sem lenne szabad, hogy reklámok jelentkezzenek.