A Netflix már korábban bejelentette, hogy olyan csomagot indít várhatóan 2023 elején, amely olcsóbb lesz a mostaniaknál, ám mindezért reklámok is megjelennek a tartalmak közben.
Azt nem tudni, hogy mennyibe kerül majd ez a megoldás. A streaming szolgáltató azt már közölte, hogy ennek a csomagnak a vásárlói kevesebb film és sorozat közül választhatnak, mint a többi előfizető – írja az Origo.
A Netflix a múlt héten tette közzé eredményeit. Az előfizetők számának csökkenése ellenére nőtt a társaság nyeresége és bevétele a június végével záródott negyedévben. A cég által várt 2 milliós visszaesés helyett 970 ezerrel csökkent a fizetős szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma.
A Netflixtől az Egyesült Államokban és Kanadában 1,3 millió előfizető, Európában pedig 800 ezer pártolt el, Ázsiában azonban 1,1 millió új ügyfelet szerzett.
A szolgáltató a negatív trend megfordulásával számol és úgy véli, hogy az új előfizetőinek a száma 1 millióval, 221,7 millióra bővül.