Óriási akciókkal kezdődik a kampány

InfoRádió
2017. október 21. 10:50
Több szakmai szervezet csatlakozott ahhoz a belföldi utazást népszerűsítő őszi kampányhoz, amelyben a Magyar Turisztikai Ügynökség hazánk sokszínű kínálatát a borvidékek, a kulináris élmények, a kirándulási lehetőségek, valamint a Szent Mártonnapi hagyományok által mutatja be a nagyközönségnek. A kampány idején számos akció várja az érdeklődőket.

Belföldi utazásra inspirálja a lakosságot a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) nemrég kezdődött kampánya, amelynek aktualitását elsősorban az őszi gasztronómiai események, a bor és más szezonális turisztikai lehetőségek – az aktív kikapcsolódás, a kulturális feltöltődés – adják.

Az Őszi menük hetei elnevezésű kezdeményezésben a csatlakozott vendéglátóipari egységek az őszre jellemző fogásokkal várják a vendégeket, amelyek elkészítéséhez az ajánlásként összeállított „őszi kosárból” választhatják ki tetszés szerint a kiváló hazai hozzávalókat. Az így készült ételek tökéletes kiegészítőjeként bemutatkozik a hazai borvidékek színes kínálata is. Az eseménysorozat csúcspontja november 11-e, Szent Márton napja lesz, ami a gasztronómiában az újbor és a libaételek ünnepe.

Az ügynökség felhívta a figyelmet: a már zajló kampányban november 15-ig a csatlakozott szállodák és éttermek minden 18 év feletti vendégnek borkóstolójegyet kínálnak, amelyek a kampányban részt vevő pincészetekben válthatók be egy pohár ajándék borra. A pincészetek a kóstolójeggyel érkező látogatóknak helyben mutatják be boraikat. A szállodák pedig a vendégeknek összeállított őszi ajánlataikban különleges előnyöket biztosítanak, például ingyenes késői kijelentkezést vagy egyéb, kedvezményes áron kínált pluszszolgáltatást.