A hollandiai Utrechtben megrendezett "válás-vásáron" a látogatók a többi között információkat kaphattak a válás anyagi vonzatairól, a gyermekek elhelyezésével kapcsolatos részletekről.
Elvált pároknak ingatlanügynökségek ajánlottak módszereket új lakás vagy ház keresésére. Bemutattak olyan képes levelezőlapokat, amelyeken a családot, rokonokat, barátokat lehet értesíteni a válásról.
A legnépszerűbb az a lap volt, amelyen egymással ellentétes irányba mutató nyilak alatt "Elváltunk" felirat látható. A vörös alapú "The End" tömörségével aratott sikert.
A válás társadalmi jelenség, amely piacot is teremt - nyilatkozta az egyik szervező. De hogy ne csak az üzleti szellem uralkodjon, a szalonban több konferenciát is tartottak a válások megelőzéséről, a gyermekek védelméről és részt lehetett venni békéltető konzultációkon. Egy 2007-es szerint Hollandiában évente 57 ezer fiatalnak válnak el a szülei.