Hiába a megszorítások: sláger az LCD televízió és az autós navigáció

Infostart
2007. október 25. 07:42
A reálbérek visszaesése ellenére nem csökken a magyarok vásárlókedve a műszaki termékeket illetően. Az egyik multinacionális cég koncepciómenedzsere az InfoRádiónak azt mondta: ez olyannyira így van, hogy az idei karácsony slágerei várhatóan az LCD televíziók és az autós navigációs rendszerek lesznek.

Balogh Péter elmondta: bár csökkentek a műszaki cikkek árai, az emberek mégsem ennek a csökkenésnek megfelelően növelték vásárlásaikat. Ráadásul a megszorítások hatására a reálkeresetek csökkentek, a műszaki áruházak forgalma mégsem esett vissza.

A fogyasztók emellett egyre inkább a minőségi termékeket keresik. A legtöbben televíziót vásárolnak, de sokan keresnek autóba való navigációs rendszereket, automata kávéfőzőt vagy MP3 lejátszót.

Karácsony előtt is az LCD televíziók és a GPS-rendszerek értékesítésének növekedésére számítanak a kereskedők.

Hanganyag: Németh Zoltán


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást