Letaszítják a trónról a világmárkákat az áruházláncok saját termékei

Infostart
2007. október 8. 09:24
Nagy-Britanniában az elmúlt egy év alatt összesen 4,1 milliárd fontot, azaz több mint 1500 milliárd forintnak megfelelő összeget költöttek el az emberek édességekre. Ez azt jelenti, hogy minden egyes állampolgár csaknem 35 ezer forintot fordított nyalánkságokra.

A csokoládé igen kedvelt élelmiszer a szigetországban. Évről évre egyre többet költenek ezekre a termékekre az emberek.

De míg korábban arattak a jelentős csokigyártók, napjainkban a világmárkák visszaszorultak, az emberek pedig már nem vetik meg annyira az áruházláncok saját néven kapható termékeit.

Tíz évvel ezelőtt még nem illett egy vacsorameghívásra tescós bonbonnal érkezni, manapság ebből már egyre kevesebben csinálnak problémát.

Egyre népszerűbbek a magas csokoládétartalmú édességek, például azok, amelyek legalább 70 százaléknyi valódi csokoládét tartalmaznak.