Titkos imádó 1,2 literes motorral

Infostart
2007. augusztus 30. 21:25
Bocsánatkérő leveleket kénytelen postázni a Renault, amely sajátos módszert választott az új Twingo reklámkampányához.

Több száz felháborodott nő tiltakozott a Renault-nál az új Twingo reklámkampánya miatt. A francia kisautó igen népszerű Hollandiában, ahol szeptembertől kapható az új modell.

Ennek alkalmából a cég 30 ezer levelet küldött szét az országban. Mindegyiknek a címzettje nő volt, akit az "ismeretlen imádó" "kedvesemnek" szólított, reményét fejezte ki, hogy hamarosan találkozhatnak egy italra. A kézzel írottnak tűnő levél aláírása: "Nagy szeretettel - M".

A Renault név sehol nem szerepelt a levélben, s bár a Twingóra tettek néhány utalást - például szerepelt rajta az autó fényképe -, a címzetteknek nem esett le a tantusz.

A cég most újabb 30 ezer levelet kénytelen postázni - ezúttal bocsánatkéréssel.

A címzettek vagy Twingo-tulajdonosok, akiket a cég abban a reményben keresett meg, hogy újra cserélik régi autójukat, vagy olyanok, akiknek a címét és nevét levelezőlistákról szerezték meg.

A Renault amszterdami irodáját eddig ötszáz dühös címzett hívta fel. Sokuknál családi botrányt okozott a levél - a partnerük elhitte, hogy titkos imádójuk van -, mások napokig nem tudtak aludni, mert azon törték a fejüket, ki lehet a titkos imádójuk.

"A Renault névnek valóban szerepelnie kellett volna a levélben, legalább aláírásként" - ismerte be Ike den Haijer, a cég hollandiai szóvivője, aki hozzátette: nagyon sajnálják, ami történt, ráadásul a kampány sem érte el a kívánt hatást.

A címzettek csak akkor jöhettek rá, hogy a Renault a feladó, ha megnézték - és felismerték - a cég címét a borítékon.