Már a sarokig sem kell elmenni egy Starbucks kávéért

Infostart
2007. augusztus 15. 20:43
Ha hihetünk Owen Powell komikusnak, akkor London belvárosában pontosan 108 lépést kell megtennünk ahhoz, hogy az egyik Starbucks Coffee-ból kilépve betérhessünk egy másikba. A két egymáshoz legközelebb fekvő kávézó ugyanis ilyen "messze" fekszik egymástól. A cég azonban azokra is gondolt, akiknek ez túl nagy távolság lenne.

A Starbucks mára világmárka lett, a hírek szerint a cég jövőre Magyarországon is megnyitja első kávézóját.

Sokan talán azt gondolják, hogy Nagy-Britanniában a rengeteg Starbucks mellett már nincs hová terjeszkedni, ez azonban nem így van: a jövőben a kávérajongók akár az élelmiszerboltok polcain is találkozhatnak a cég termékeikvel.

A vállalat értékesítési vezetői szerint a Starbucks-ban még nagy lehetőségek vannak. Az utóbbi időben pedig nem az újabb és újabb üzletek nyitásában látják a növekedési potenciált, hanem a babkávé értékesítésében.

A bejáratott név pedig könnyen kelendővé teheti az előre csomagolt szemes kávékat - gondolják a marketingesek, annak ellenére, hogy a szigetországban és a világ több pontján is számos támadás érte az üzletláncot, amely több márka - például a McDonald's - mellett az uniformizált, globalizált világ egyik szimbólumává vált.