Jézus a MySpace-en, Júdás a Microsoftnál dolgozik

Infostart
2006. szeptember 15. 10:56
Jézus csatlakozott a MySpace közösséghez, internetes oldalán megtudhatjuk róla, hogy egyedülálló, szakállt visel, szereti az extrém vízisízést, kedvenc filmje pedig a Brian élete.

Az oldal létrehozása az Egyházak Hirdetési Hálózata nevű csoport kampányának része, amellyel a karácsonyhoz közeledve a fiatalok körében akarnak vitát provokálni Jézusról.

Az oldalon látható egy söröspohárról készült kép, a poháron sörhabból Jézus arca rajzolódik ki, mellette pedig a kérdés: hol találod meg őt?

"Igen, talán arrogáns lépés az oldal létrehozása, de ez egy próbálkozás. Reméljük, Isten a megfelelő irányba terel majd minket - kommentálta a kezdeményezést az Egyházak Hirdetési Hálózatának egyik tagja.

Simon Jenkins hozzátette: a MySpace kulturális jelentősége hatalmas. A fiatalok itt veszik fel a kapcsolatot egymással, nekik pedig el kell jutniuk a hallgatósághoz.

A kezdeményező közösség - amelynek tagjai között megtalálhatók az Üdvhadsereg, a metodista és az anglikán egyház tagjai - visszautasította, hogy a kép italozásra bátorítana.

A csoport már korábban is meghökkentő kezdeményezésekkel hívta fel magára a figyelmet: ábrázolták már Jézust Che Guevara-ként, az Utolsó vacsorát pedig multinacionális cégek vezetőinek találkozójaként jelenítették meg, ahol Júdás a Microsoftot képviselte.