A pop nagyasszonya 25 év után otthagyni készül lemezkiadóját, a Warner Music Groupot, hogy egy koncertszervező céggel kössön rekordösszegű megállapodást.
A Live Nation cégcsoport három lemezre szerződik az énekesnővel, és vállalja, hogy lebonyolítja a koncertturnéit, kezeli ajándéktárgyainak eladásait.
Madonna következő lemezét még a Warner adja ki, később azonban mindent a Live Nation, a világ legnagyobb koncertszervezője intéz majd 120 millió dollárért.
Az énekesnő lemezei az utóbbi időben nem fogynak olyan jól, mint azelőtt, bár fellépései továbbra is hatalmas közönséget vonzanak. Ez a tendencia azonban nem csak Madonnára igaz: minden előadó szembesült azzal, hogy a lemezipar súlyos gondban van.
A zenészek különféle utakat keresnek tehát, hogy elkerüljék a lemezcégeket.
A Radiohead nemrég például egyedülálló kísérletbe fogott: új albuma, az In Rainbows kizárólag a honlapjáról rendelhető meg, vagy tölthető le, akár ingyen is.
A kezdeményezés a hírek szerint megnyerte más, nagyhírű előadók tetszését is, olyanokét, mint az Oasis vagy a Jamiroquai.
Az egyelőre nem világos, hogyan terjeszti majd Madonna cédéit a Live Nation anélkül, hogy egy hagyományos lemezcéggel szerződne, hiszen a társaság nem erre szakosodott.
Ahhoz, hogy nullszaldós legyen a vállalat befektetése, a vállalatnak az énekesnő mindhárom albumából 15 millió darabot kell eladnia.