Nyitókép: Getty Images

Kellemetlen probléma az Erste applikációjában, sokan utalni sem tudnak

Infostart
2025. január 2. 10:09
Sok ügyfél nem fér hozzá a számlájához a felületen, vagy ha be is tudnak jelentkezni, nem látják a szükséges adatokat.

Nem jeleníti meg az Erste Bank digitális mobilbanki felülete bizonyos ügyfelek számlaegyenlegét és bankkártyáját, ami miatt egyes tranzakciók (leginkább a mobilbanki utalások) akadoznak – írja a Portfolio.

Az egyik ügyfél azt jelezte a portálnak, hogy eltűnt minden pénze és banki terméke a George-ból, míg egy másik érintett hasonló problémára hívta fel a figyelmet, miután az egyik számlája és kártyája is eltűnt a felületről, a hitelkártyát leszámítva, vagyis tömeges problémáról lehet szó.

Egy harmadik ügyfél pedig azt írta, hogy eltűnt az egyenleg, nem mutat róla semmit a George, csak a hitelek látszódnak, így viszont utalni sem lehet a felületen nem látszódó számlájáról. Hasonló problémákról számolnak be az Erste Bank Facebook-oldalán elérhető bejegyzések alatti kommentekben is az ügyfelek. Van olyan személy, aki tudott ügyintézővel egyeztetni, aki arról tájékoztatta, hogy a TeleBankon tud utalni az, akinek nagyon sürgős.

Frissítés, 10.20: az Erste Bank válaszolt a gazdasági lapnak, és közölte, hogy technikai okok, adatkarbantartás során keletkezett hiba miatt nem voltak elérhetők egyes folyószámlák adatai a George-on, de a kártyás fizetés, készpénzfelvétel az érintett számláknál is működik.

A hiba javítását megkezdték, írták kicsivel 10 óra előtt, és fél 11 körül már olyan felhasználói jelzések érkeztek, hogy a probléma elhárult.