Nem lehet befizetni az MVM áramszámlákat sem online, sem az applikáción keresztül. Legalábbis ezt tapasztaltuk az MVM honlapjára felmenve.
Hívtuk a cég ügyfélszolgálatát, ahol azt a tájékoztatást adták, hogy a mai napon várhatóan nem várható ebben változás.
Az érdekesség az, hogy ezt, azaz a hibát a fizetési "útvonal során nem jelzik". Azt csak véletlenszerűen lehet a megtalálni az MVM felületén. Így az ember sokáig azt gondolhatja, hogy valamit elrontott valamit. Mi is percekig bolyongtunk a honlapon.
Az ügyfélszolgálaton mindenesetre azt mondták, hogy tudnak számlaszámot adni, és átutalással rendezheti az a számláját, akinek mondjuk ma jár le a fizetési határideje. Nem hivatalosan azonban azt is megsúgták, hogy várjuk meg a holnapot, akkorra már talán megjavul a rendszer.
A számlázás egyébként a K&H Bankon keresztül történne.