"Ez egy nagyon fontos mérföldkő számunkra, hiszen az OTP Bank egy saját startupja lett most tízéves, mondhatni felnőttkorú" – mondta az InfoRádióban Csányi Péter, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese.
Az OTP Mobil három újítást is piacra dobott az utóbbi egy évtizedben:
- elsőként a Simple-t, melyet 2014-ben indítottak el, és a mobilfizetési ügyféligényeket szolgálja ki
- a másodiknak a SimplePay alkalmazásrendszert, mely a kereskedőknek nyújt online fizetési platformot
- a legújabban a SimpleBusinesst, ami főleg a mikrovállalkozói és kkv-ügyfelek számára nyújt hatékony mobilfizetési megoldást
"Nagyon büszkék vagyunk a vállalatra, hiszen az OTP Bank folyamatosan az innováció élvonalában kíván maradni, és az ügyfeleinknek a legkényelmesebb alkalmazásokat szeretnénk nyújtani. A célunk továbbra is az, hogy az OTP Mobil keretein belül is, de az általános banki szolgáltatásainkat is minél hatékonyabban, minél gyorsabban tudjuk fejleszteni" – mondta Csányi Péter.
A digitálisan aktív ügyfelek számában komoly változást hozott a Covid, hiszen kényszerítő tényező is volt, így azok is digitálisan aktívvá váltak, akik korábban egyáltalán nem használtak ilyen megoldásokat. Csányi Péter alátámasztotta: ez globálisan is jelentős gyorsító hatást gyakorolt a digitalizációra, és a pandémia lecsengése után sem tört meg ez az ütem.
A teljesen megújított internetes mobilbanki platformot már több mint kétmillióan, a mobilbankot pedig 1,7 millióan használják. Mára az elsődleges digitális csatornává vált, tehát jelentősen nőtt az online aktivitás. Az OTP Mobil alkalmazásaiban is megfigyelhető ez a tendencia: alapítása óta két számjegyű növekedést tudott elérni minden évben, mára már több mint 2,5 millió felhasználója van.
"Amire kimondottan büszkék vagyunk, hogy naponta közel egymillióan használják a Simple-megoldásokat" – tette hozzá Csányi Péter.