A jelenlegi pandémiás helyzet következtében jelentősen átalakultak az utazási szokások, a Budapesti Közlekedési Központ személyes értékesítő helyeinek a forgalma is nagymértékben csökkent. Ezzel indokolja a BKK, hogy miután felülvizsgálta az ügyfélközpontjainak és pénztárainak működési hatékonyságát, úgy határozott, hogy
bezárja a Rákosmente ügyfélközpontot, illetve az Örs vezér tere HÉV végállomáson található jegy- és bérletpénztárat.
A személyes értékesítőhelyek helyett a BKK-automaták használatát javasolják a nap 24 órájában.
Az Örs vezér terén a metrónál továbbra is lehet majd eladótól jegyeket venni, de a legközelebbi olyan hely, ahol teljes körű ügyintézésre van lehetőség, beleértve a pótdíjbefizetést és az utólagos bérletbemutatást is, csak
a Keleti pályaudvar ügyfélközpont marad.
Rákosmente helyett a közösségi közlekedéssel legkönnyebben elérhető Kőbánya-Kispest ügyfélközpontot ajánlják ügyintézésre - olvasható a közlekedési társaság közleményében.
A Rákosmente ügyfélközpont május 31-én tart nyitva utoljára normál nyitvatartási rend szerint 7 és 19 óra között, az Örs vezér tere HÉV végállomáson található jegy- és bérletpénztár pedig ugyanezen a napon tart utoljára nyitva 6:30-tól 18:30-ig.
A fővárosban lévő további jegy- és bérletpénztárak, valamint ügyfélközpontok nyitvatartása nem változik.