Az M1-es autópálya M0-s gyűrűn kívüli szakaszáról van szó, így válhat élhetőbbé például a Tatabányáig terjedő sztrádaszakasz környéke.
Közmeghallgatás volt Tatabányán az M1-es autópálya felújításával, bővítésével kapcsolatban. A beruházásért felelős Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.-nek kérdéseket is fel lehetett tenni, s kiderült, vizsgálták a bővítés hatásait is, feltérképezték azt is, milyen hatással lehet az élővilágra, a természeti és az épített környezetre - írta a Kemma.
Mivel már részletes zajvizsgálatok is folytak a környéken az M0-s és Tatabánya között, indokoltnak tűnik a beruházó számára is, hogy zajárnyékoló fal épüljön; ha az előzetes tárgyalások sikeresen zajlanak, akkor
2021 és 2024 között elkészülhet az M1-es lakosságbarát változata
ezen a szakaszon.