Nyitókép: MTI/Balogh Zoltán

Interneten elérhető ismeretterjesztő filmekkel rukkol elő a Brain Bar

Infostart / InfoRádió - Harangozó Éva
2019. június 7. 17:38
Azt szeretnénk, hogy az európai közönség Budapestre jöjjön Brain Barra, itt költse el a pénzét, itt töltsön időt és itt vitatkozzon – mondta az InfoRádió Aréna című műsorában Böszörményi-Nagy Gergely, a Brain-bar alapítója és a Design Terminal vezetője.

Azt szeretnénk elérni, hogy Budapest úgy maradjon meg a külföldiek fejében, mint az intellektuális viták otthona – hívta fel a figyelmet Böszörményi-Nagy Gergely, a Brain Bar alapítója és a Design Terminal vezetője. Nem szeretne európai városokban hasonlót kiépíteni, más kontinensek azonban szóba jöttek már.

„Nekem lelkileg a legfontosabb, hogy Budapesthez adjunk hozzá valamit”

– fogalmazott, hozzátéve: csak nagyon jó lehetőség felmerülésekor hoznak létre más eseményeket Budapesten kívül.

Böszörményi-Nagy Gergely kiemelte: azért, hogy a Brain Bar mint magyar márka ismert legyen, több eszközt is be kell vetni. "Elkezdtünk ismeretterjesztő filmeket készíteni. Ezek rövid, internetre szánt videók erős karakterekkel, és a jövő valamelyik izgalmas szegmensét dolgozzák fel - a geopolitikától a hálózattudományig - provokatív formában" – tájékoztatott. Ezek a tartalmak már Közép-Európa több országában is láthatók az interneten kívül is – emelte ki.

Böszörményi-Nagy Gergely hozzátette: a cél az, hogy Brain Barból egy nemzetközi ismeretterjesztő márkát építsenek ki.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Interneten elérhető ismeretterjesztő filmekkel rukkol elő a Brain Bar
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást