Míg a hagyományos üzletekben decemberben nagyon kevés akciót látni, addig a webáruházakban az akcióknak sosincs vége - mondta Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára az InfoRádió Aréna című műsorában.
Vámos György arról is beszélt, hogy miközben a webáruházaknál "az akcióknak sosincs vége, gyilkos verseny folyik", addig a hagyományos boltokban december utoljára válság idején volt nagyon nagy akciós hullám.
Nem nagyon akaródzott, nem is volt nagyon miből az embereknek boltba menniük, ezért december közepén is nagyon sok reklámot lehetett látni.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára szerint ilyen most kevés lesz, inkább csak 24-ike előtt néhány nappal akad majd olyan kereskedő, aki azt mondja, hogy lendít még valamit a forgalmon.
A két ünnep között már több reklám lesz a hagyományos boltokban is, és azután jön majd a január és a február, amelyre a black friday után az akcióvadász-vásárlók már előre tartalékolnak - mondta Vámos György. A szakember szerint
ugyanakkor látni, hogy az elmúlt 3-4 esztendőben gyönyörűen nőtt a decemberi forgalom akcióhullám nélkül is.
KAPCSOLÓDÓ HANG:
Aréna-előzetes - Vámos György a karácsonyi forgalomról