A Figyelő arról ír, hogy miként újul meg a Balaton környezete, míg a HVG szerint csúcskapacitásuk határán működnek a fapados légitársaságok. Hetilapszemlénk következik.
A Figyelőben egyebek mellett arról olvashatnak, hogy miként újul meg a Balaton környezete, a lap összegyűjtötte az elmúlt időszakban átadott vagy bejelentett állami, uniós és magánberuházások révén megvalósult és várható fejlesztéseket.
A szerző kiemeli
a dél-balatoni vasútvonal felújítását, a 2019 nyarára ígért Budapest-Balaton kerékpárút megépítését, a sármelléki reptér várhatóan még idén megkezdődő korszerűsítését,
valamint a tó legfontosabb kikötőinek fejlesztését.
A HVG szerint csúcskapacitásuk határán működnek a fapados légitársaságok, már a legkisebb fennakadások súlyos késésekhez, járattörlésekhez vezetnek. A cikk értelmében a kilátások sem túl fényesek mivel amíg a légi közlekedés – a csak az igénybe vett szolgáltatásokért számlázó fapados üzleti modell terjedése miatt – egyre olcsóbbá válik,
a növekvő kereslet kielégítéséhez egyre több pilótára, repülőgépre, illetve légtérre lenne szükség, viszont semmiből sem lesz elég.
KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hetilapszemle