A Media Hungary 2018 konferencián a média, a reklám, a kommunikáció, a kereskedelem és a kapcsolódó ágazatok képviselői gyakorlatias, a hétköznapi munkában alkalmazható ötleteket és fejlesztéseket mutatnak be, kiemelt figyelmet szentelve a fogyasztói élményhez kapcsolódó témáknak.
Csermely Ákos, a Média Hungary 2018 főszervezője kiemelte, hogy a 23 éve rendezik meg a konferenciát, minden májusban találkoznak a médiások. Ennyi év alatt sok minden változott, kitágult a világ,
ma már a kereskedelem, a gazdasági szereplők, az internetvilág is képviselteti magát, ezért 2000-nél is többen lesznek a rendezvényen,
köztük rengeteg rádiós, kiadók, televíziós csatornák és a terjesztői oldal képviselői, valamint a gazdasági szereplők.
A konferencia idei mottója: "Digital Hungary, hagyd el a tegnapod". "Ezzel szerettük volna kifejezni azt, hogy
nincs ma már olyan terület sem a médiában, sem a versenypiacon, ahol a digitalizáció, az alacsony beszállási költségek ne befolyásolnák a hagyományos üzletet"
- mondta a főszervező, hozzátéve, hogy a konferencia egyik szekciójában arról lesz szó, hogy vajon mit tanulhatunk más versenypiacok fejlődéséből, milyen mintát vehetünk az ő alkalmazkodóképességeikről.
Csermely Ákos azt is elmondta, hogy többségében reklámokról, hirdetésekről lesz szó a konferencián. Az idei Média Hungary-n nem lesz klasszikus sajtó, tv, rádió, internet tematika, hanem mindent át fog itatni a reklám is.
"Nincs külön reklámterem, hanem sajtó és a reklám, tv és a reklám, online és a reklám.
Azt fogjuk vizsgálni, hogy hagyományos tv-s, rádiós reklámok hogy tudnak találkozni a digitalizáció reklámjaival.
Arról is lesz szó, hogy egy nyolcperces televíziós reklámblokk azon szereplőjének, aki a blokk közepén van, mennyit ér az a reklám" - mondta a főszervező.