Komoly kampányba kezd az Oscar-jelölt

Infostart / InfoRádió - Seres Gerda
2018. január 27. 16:46
Egy közös népszerűsítési terv kidolgozása a legfontosabb a Testről és lélekről című filmnek, az Oscar-jelölés után. Havas Ágnes, a Magyar Nemzeti Filmalap vezérigazgatója mondta el a részleteket.

Havas Ágnes a magyar Oscar-jelölések és díjak kapcsán kifejtette: a tehetség és a sajátos vízió mindig megvolt a magyar filmesekben, rendezőkben, operatőrökben, de a mostani rendszerben a tehetséges alkotókat és a filmeket a teljes folyamaton keresztül fejleszteni tudja a Nemzeti Filmalap a maga szakértelmével és háttérszerepével. Szerinte az elmúlt néhány év kiemelkedő szakmai elismerései is megmutatták, hogy az általuk felállított rendszer hatékonyan segíti a filmes alkotókat.

Havas Ágnes beszélt arról is, hogy

a következő másfél hónapban a fókusz az alkotókkal, a kommunikációs csapattal és
a forgalmazó Netflix-szel és a magyar producerekkel kidolgozott közös kampányon lesz.

A világszerte több mint százmillió előfizetővel rendelkező online tartalomszolgáltató február másodikára tűzte műsorra a Testről és lélekről című filmet, így a március 4-ei díjkiosztóig sok néző fogja látni.

A Testről és lélekről eddigi fogadtatásáról és az Oscar-jelölésről is nyilatkozott Enyedi Ildikó filmrendező és Morcsányi Géza férfi főszereplő az InfoRádiónak.

A film anyagi háttérről és a forgalmazói várakozásról pedig részletesen itt írtunk.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Havas Ágnes interjú
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást