A forgalmat a gyűjtő-elosztó ágra terelik, ott csak egy sávon, lépésben lehet közlekedni. Az M3-as autópálya reggel 10 kilométeres volt a dugó, ez napközben 300-500 méteres torlódássá mérséklődött, nem volt érdemes kerülőt tenni.
De érdemes felkészülni, ugyanis délután ismét dugóra lehet számítani. Az Útinform közlése szerint
a munka várhatóan kedd este 6-7 óra között ér véget.
Délután újra torlódás várható, akkor ismét az 54-es km-nél lévő csomópontban tudnak az autósok kerülni az M31-es autópálya – Gödöllő – Mogyoród – M2-es autóút útvonalon, vagy az 58-as vagy a 3-as főúti, 60-as km-nél térhetnek le a Budapesten átvezető – szakaszosan torlódásos Nagytarcsai út, vagy Szabadföld út – Vidámvásár utca – Ostoros út - Szlovák út – Rákospalotai határút – Szentmihályi út – Árpád út útvonalon.
Bírságolnak
2017 tavaszán folytatódik a "Nemzeti Tengelysúly- és kapcsolódó ellenőrzéseket támogató Hálózat kialakítása" projekt. Tavaly év végéig tíz helyszínen telepítettek szenzorokat, a kivitelezési munkák idén márciustól folytatódtak.
A nemzeti tengelysúlymérő rendszer kiépítésekor a mérési pontokon olyan útba süllyesztett érzékelőket telepítenek, amelyek képesek a járművek tengelyterhelését és össztömegét mozgás közben meghatározni - olvasható az Útinform oldalán.
Az adatok alapján a kétségkívül túlsúlyos jármű automatikus bírsághatározatra számíthat, a túlsúlyosnak vélt járművet a közúti ellenőr kitereli a forgalomból, és helyszíni ellenőrzés során állapítja meg, hogy valóban túlterhelt-e. Ha igen, akkor az ellenőr szankcionál, és csak abban az esetben engedi tovább a járművet, ha a sofőr megszüntette a problémát.
- A projektben összesen 89 helyszínen telepítenek tengelysúlymérő állomásokat országszerte az útdíjköteles szakaszokon.
- A program célja egy komplex, országos közlekedési hatósági ellenőrző rendszer kialakítása.
- A rendszer biztosítani fogja a túlterhelt járművek engedély nélküli, vagy az engedélyben foglaltaktól eltérő közlekedésének visszaszorítását és a szabálytalanul közlekedő járművek szankcionálását.