Bontják az olimpiai hirdetéseket

Infostart
2017. február 28. 09:01
A reklámcégek megkezdték a Budapest 2024-et népszerűsítő óriásplakátok eltávolítását. Ezzel párhuzamosan a nagyobb fővárosi bevásárlóközpontok üvegfelületein lévő reklámok is folyamatosan tűnnek el - írja a Magyar Idők.

Az LMP szerint parlamenti vizsgálóbizottság előtt kellene elszámolnia a kormánynak, hogy mennyit költött eddig a meghiúsult budapesti olimpiai pályázatra.

A jobbikos Dúró Dóra sajtótájékoztatóján arról beszélt: az oktatás terén lehetne felhasználni az olimpiára szánt összeget. Példaként említette a tanulmányi ösztöndíjak rendezését. Emellett óriási szükség volna a kollégiumi férőhelyek bővítésére is – mondta, hozzátéve: jelenleg a fővárosban mintegy 4000 hely hiányzik.

Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának államtitkára az olimpiai ellenzéki felvetésekkel kapcsolatban rámutatott arra: az olimpiai fejlesztések kollégiumi helyeket vagy egészségügyi beruházásokat is eredményeztek volna.

A Momentum Mozgalom által az olimpiai pályázat visszavonásáról szóló népszavazás kiírása kapcsán összegyűjtött aláírások ellenőrzése is folytatódott.

Mint azt már korábban megírtuk, eddig az ívek valamivel több mint negyedét ellenőrizte a Fővárosi Választási Iroda. Az elmúlt hét végéig 73 500 aláírást hitelesítettek. Az érvénytelen szavazatok aránya jelenleg 12 százalékon áll – mondta az InfoRádiónak Megyesné Hermann Judit.

A Fővárosi Választási Iroda helyettes vezetője, a hivatal aljegyzője szerint várhatóan a jövő hét közepén már a Fővárosi Választási Bizottság elé kerülhet az ellenőrzés eredménye.