A Nemzeti Médiaanalízis legfrissebb olvasottsági eredményei szerint csaknem mindenki elérhető valamilyen nyomtatott sajtótermékkel. 2007 második és harmadik negyedéves adatai alapján az előző fél évhez képest a sajtó olvasóközönség nagysága és a vizsgált 170 lappal kapcsolatos olvasási intenzitása nem változott.
A Szonda Ipsos és a Gfk közös felmérése szerint a fizetős lapok közül három hetilap és egy napilap megjelenésenkénti olvasottsága haladja meg az egymillió főt.
Az adatok alapján a legolvasottabb lap a Szuperinfó. Ezt a hetilapok között sorrendben a Sztori, a Kiskegyed és a Nők Lapja követi. A havonta megjelenő lapok közül a Reader's Digest és a Kiskegyed konyhája előtt a Patika Magazin a legolvasottabb.
A napilapok között a legtöbb a Blikkből fogy. Ezen a piacon egyébként a Metro után a Népszabadság a harmadik legolvasottabb lap 420 ezres átlagos megjelenésenkénti olvasottsággal, a Magyar Nemzet a 12. 169 ezer fős átlagos megjelenésenkénti olvasottságával.
A sajtópiac egyik legnagyobb tematikus szegmense tehát változatlanul a női lapoké. A megyei napilapok olvasottsága továbbra is vetekszik a legtöbb országos napilap olvasottságával.
Az egyenként több százezres olvasótábort felmutató önállóan terjesztett tv-magazinok valamelyikének adott száma pedig minden harmadik magyar felnőtthöz eljut.
Emellett az egyes ingyenes terjesztésű - közéleti témákkal foglalkozó, programajánló, egészség-megőrzési tematikájú, vagy hirdetési - lapokat egyenként szintén több százezren böngészik Magyarországon.