GfK: az orvosoknak nem tetszik a betegek viselkedése

Infostart
2007. november 8. 06:30
A páciensek ma már fogyasztóként jelennek meg az egészségügyben - derül ki a GfK Hungária Piackutató felméréséből. Lantos Zoltán divízióvezető kiemelte: az orvosok nem érzik biztosítottnak igényeik kielégítésének hátterét.

Az orvosok azt érzik, hogy egyre több páciens úgy megy a rendelőbe, mintha üzletbe, áruházba térne be - derül ki a GfK Hungária Piackutató felméréséből.

Lantos Zoltán az InfoRádióban kiemelte: az orvosok szerint a betegek azt hiszik, a vizitdíjjal együtt az orvos idejét és tudását is megvásárolják.

Ennek egyik példája, hogy a betegek az ügyeleti időben nem oda illő ellátási igényekkel jelennek meg - mondta a GfK Hungária Piackutató LHS divízióvezetője.

Az orvosok ezt nem tartják jónak, mert más, esetleg fontosabb ellátástól veszi el az időt.

Lantos Zoltán elmondta: az orvosok arról számoltak be, hogy energiájuk egyre csökken.

Az orvosok szervezetlenségre panaszkodnak, és azt mondják, hogy a fenyegetettség érzése miatt nem tudnak a betegekre kellően koncentrálni - hangsúlyozta a GfK Hungária Piackutató LHS divízióvezetője.

Hanganyag: Rezsek Gyõzõ


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást