A Fidesz szerint Gyurcsány 100 millióval népszerűsítené magát

Infostart
2007. március 27. 15:36
A Fidesz szóvivője szerint a kormányt reklámozó tevékenységet erősíti a Miniszterelnöki Hivatal öt új kommunikációs vezetői posztjának létrehozása.

Az ellenzéki párt szóvivője úgy véli: Gyurcsány Ferenc miniszterelnök évente 100 milliós nagyságrendű összeget akar költeni a kormányzati kommunikációra és saját maga népszerűsítésére.

Szijjártó Péter azt mondta: az öt új kommunikációs vezető bére több mint 70 millió forintot tesz ki évente, és ebben nincs benne az infrastruktúra és a reklámtermékek kiadásának költsége.

Az öt új embernek, a kabinetfőnök-helyettesnek, a stratégiai kommunikációs főigazgatónak, a marketingkommunikációs igazgatónak, a PR-igazgatónak és a szakpolitikai igazgatónak az lesz a feladata, hogy megmagyarázza, miért jó tandíjat, vizitdíjat, kórházi napidíjat, nagyobb gázszámlát és több adót fizetni - emelte ki Szijjártó Péter.

Ez egy közepes reklámcég éves költségvetése, vagyis elmondható, hogy a Magyarország Rt.-n belül létrejött a reklámozással foglalkozó leányvállalat - tette hozzá Szijjártó Péter.

A fideszes országgyűlési képviselő kiemelte: a szavahihetőség és a hitelesség nem egy áru, azt csak szavahihető és hiteles politikával lehet megszerezni.

A Kormányszóvivői Iroda reagálásában leszögezte: a Fidesz-kancellária egyetlen évben költött annyit kommunikációra, mint a mostani koalíció négy év alatt összesen.

A közlemény szerint a "Fidesz politikai pr-akciójának" az a célja, hogy fenntartsa a botránypolitizálást.

A szóvivői iroda szerint az ellenzék vezetőinek érdekét minden jel szerint az szolgálja, ha a politika önmagával foglalkozik, ahelyett, hogy az emberek és az ország valós problémáira keresné a megoldást.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást