A pincészet egy szelekciójával, egy 2003-as évjáratú capella cuvée-vel. Lassan beigazolódik, amit már tizenöt éve hangoztatunk, vagyis hogy a magyar boroknak helyük van a világpiacon.
Mégis kevés magyar bort lehet találni a nemzetközi polcokon. Ennek mi lehet az oka?
A magyar borokat még kevesen ismerik. A következő lépés az lesz, hogy a megfelelő marketinggel is foglalkozzunk. Az elmúlt években a gazdaságok építkeztek, a jövő feladata pedig az, hogy a jó minőségű borokat megismertessük a közönséggel. Ez Magyarországon már működik, de a külföldi vevőket még meg kell győzni. Ez pedig úgy lehetséges, ha bemutatjuk a borokat.
A megismertetésnek mely formájára gondol?
Összefogott termelői bemutatásra van szükség, de állami segítséggel. A magyar bor hírnevét kell hirdetni és bemutatni. Éppen ezért veszünk részt nemzetközi kiállításokon.