Az Agrármarketing Centrum sikeresnek tartja működését

Infostart
2007. február 19. 18:00
Az Agrármarketing Centrum sikeres, és végrehajtja azt, amiért létrehozták - mondta a szervezet ügyvezető igazgatója. Pál József hangsúlyozta: nagy meglepetéssel fogadta a szakértői bizottság javaslatát, amely a Centrum megszüntetésére vonatkozik, és amely szerinte tévedéseket tartalmaz.

A kereskedelemfejlesztési bizottság nem kérte ki az agrárium több szereplőjének véleményét az Agrármarketing Centrum működéséről - mondta el a társaság ügyvezető igazgatója az InfoRádiónak.

Pál József kifejtette: nagy meglepetéssel fogadta a szakértői bizottság javaslatát, amely a centrum megszüntetésére vonatkozott.

Pál József hangsúlyozta: a bizottság megállapításai alapvető tévedéseket tartalmaznak.

Szerinte ugyanis nem igaz, hogy a kiállításokon és vásárokon jobbára csak a centrum munkatársai vesznek részt, mivel 2006-ban húsz külföldi és huszonhét belföldi rendezvényen jelentek meg a szervezet munkatársai.

Egy kiállításon húsz kiállító van, és legfeljebb két ember képviseli az Agrármarketing Centrumot - tette hozzá az ügyvezető igazgató.

Tavaly egymilliárd forintos költségvetéssel működött a szervezet, ez ebben az évben másfélmilliárdra emelkedik - mondta Pál József.

Hozzátette: a hatékonyságot nehéz mérni ezen a területen, de sikeres rendezvényeket szervez az Agrármarketing Centrum a szakma és a tulajdonos szerint, és végrehajtja azt, amiért létrehozták.

Mint arról az InfoRádió beszámolt, az Agrármarketing Centrum megszüntetésére tett javaslatot egy szakértői bizottság, arra hivatkozva, hogy a szervezet nem teljesítette feladatát.

A centrumot azért hozta létre a szaktárca, hogy segítse a magyar termékek piacra jutását, ám az ágazatban dolgozók nem érzékeltek támogatást - nyilatkozta korábban a szakértői bizottság elnöke.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást