Reptéri taxik: a BA bírságolt, de alapvetően elégedett

Infostart
2006. december 10. 10:29
A Ferihegyi Repülőteret üzemeltető Budapest Airport (BA) alapvetően elégedett a Zóna Service repülőtéri szolgáltatásával, de 2,2 millió forint kötbér megfizetésére kötelezte a konzorciumot, mivel a Zóna nem tett maradéktalanul eleget időben a szerződésben vállaltaknak - közölte a BA szóvivője.

Szollár Domokos szerint a szolgáltatás megfelelő minőségét jelzi, hogy a BA-hoz átlagosan 10 ezer fuvaronként érkezik egy panasz, amelyet minden esetben kivizsgálnak.

Ugyanakkor hozzátette, hogy a BA szigorúan ellenőrzi a Zóna Service-szel kötött szerződés betartását, és mivel a szolgáltató több vállalását is csak késve teljesítette, a maximális, 2,2 millió forintos kötbér megfizetésére kötelezte. Példaként említette a szóvivő, hogy szeptember helyett csak december első napjaiban indította el a Zóna internetes honlapját.

A ferihegyi taxi-szolgáltatásra kiírt tender július 20-án zárult, a nyertes ajánlattevővel, a Zónával a BA négy plusz egy évre szerződött. Az új rendszerű szolgáltatás, amely egyebek között a viteldíjak átlagosan 31 - esetenként 42 - százalékos mérséklődésével járt, augusztus 15. óta működik.